دریافت: پاورپوینت اصول مديريت جامع كيفيت (2)

مطالب دیگر:
📚دانلود مقاله قانون تشکيل دادگاه اطفال و نوجوانان📚دانلود مقاله در مورد مسئوليت پزشك را از دو جنبه كيفري و مدني📚دانلود مقاله در مورد توسعه تدريجي مالكيت معنوي📚دانلود مقاله در مورد اسلام و حقوق بشر📚دانلود مقاله در مورد اسناد بين‌المللي حقوق بشر از ديدگاه اسلام 📚دانلود مقاله در مورد اعلاميه حذف خشونت عليه زنان📚دانلود مقاله در مورد آزادي فردي و حدود آن در حكومت اسلامي📚دانلود مقاله در مورد بررسي تطبيقي حمايت از حقوق بشر در اسلام و حقوق بين الملل معاصر📚دانلود مقاله در مورد پيش نويس قانون جرايم عليه صلح و امنيت بشري 19 ژوئيه 1991 📚دانلود مقاله در مورد وضع شناسي حقوق بشر در جهان كنوني📚دانلود مقاله در مورد ايران و حق شرط بر معاهدات بين المللي حقوق بشر📚دانلود مقاله در مورد جهاني شدن ، حقوق بشر وگفتگوي تمدن ها📚دانلود مقاله در مورد حق توسعه وجهانشمولي حقوق بشر📚دانلود مقاله در مورد حقوق بشر در اسلام و اعلاميه جهاني حقوق بشر📚دانلود مقاله در مورد حقوق بشر در دعاوي كيفري براساس اسناد بين المللي و منطقه اي📚دانلود مقاله در مورد حقوق‌بشر و تنوع فرهنگي📚دانلود مقاله در مورد دادگاه جديد اروپائي حقوق بشر📚دانلود مقاله در مورد رويكردى اسلامى به آزادى و حقوق بشر 📚دانلود مقاله در مورد سازماندهى عفو بين الملل 📚دانلود مقاله در مورد شكنجه در كنوانسيون 1984 سازمان ملل📚دانلود مقاله در مورد کنوانسيون ضد شکنجه و رفتار يا مجازات خشن📚دانلود مقاله در مورد مطالعه در زمينه حقوق بشر در مراجع كيفري فرانسه و سويس📚دانلود مقاله در مورد مبانى فلسفى حقوق بشر📚دانلود مقاله در مورد مجازات اعدام براساس كنفرانس بين المللي سيراكيز📚دانلود مقاله در مورد ملل متحد و آرمان بشريت
این فایل درباره ی پاورپوینت اصول مديريت جامع كيفيت (2) می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

نام فایل : اصول مديريت جامع كيفيت (2)


فرمت : .ppt


تعداد صفحه/اسلاید : 93


حجم : 559 کیلوبایت



عناوین ارائه :
اصول کنترل کيفيت جامع
(دمينگ)
ارائه دهندگان :
محمد رضا افتخاری – داود کابلی -
زیر نظر استاد ارجمند :
جناب آقای عبدالله آبادی
پاییز 1386
استهلاک 1
استهلاک 2
اصول کنترل کيفيت جامع (دمينگ)
تعريف مديريت جامع کيفيت
مديريت جامع کيفيت فرايندي است متمرکز بر روي مشتريها، کيفيت محور، مبتني بر حقايق، متکي بر تيمها که براي دستيابي به اهداف استراتژيك سازمان از طريق ارتقاي مستمر فرايند ها، توسط مديريت ارشد سازمان رهبري مي شود.

ارکان فلسفي مديريت جامع کيفيت
فرايند گرايي: سازمان را فرايندي مي بينيم که در آن همه افراد بصورت افقي در مراحلي از فرايند، قرار مي گيرد.
مشتري محوري: تمامي افرادي که روي فرايند کار مي کنند و آنها که نتيجه فرايند را کسب مي کنند در واقع همکار و شريک هستند.
ارتقاي مستمر و فراگير فرايندها و سيستمها: با تمرکز بر ارتقاي عملکرد فرايندها و سيستمها و توانمند سازي کارکنان ،تلاش مي شود فرايندها و سيستمها بطور دائم در جهت پاسخ به نيازها و انتظارات مشتريها بهبود يابند.
سير تكاملي روند مديريت كيفيت جامع (TQM)
1- تلاشهاي ابتدايي در ايجاد آگاهي در مورد كيفيت جامعه: امروزه صنايع بيشتر كشورهاي پيشرفته در تب و تاب جنبش بهبود كيفيت هستند. اين امر تا اندازه اي ناشي از پيدايش ژاپن به عنوان يك نيروي اقتصادي جهاني است و تا اندازه اي هم ناشي از افول آمريكا بعنوان سردمدار نيروي اقتصادي جهان آزاد است. در سالهاي اخير در آمريكا به شكل فزاينده يك تجديد نظر اساسي در صنايع و كسب كار شركتهاي اين كشور بوجود آمده تمركز اين تجديد نظر برمقوله كيفيت وبهبود فرايند هاي مربوط آن است كه در شكل گيري روندي كه ما امروزه آن را «مديريت كيفيت جامع» مي ناميم نقشي بس موثر دارد.
پايه اوليه TQM))بوسيله ادوارد دمينگ كه يك دانشمند آمريكايي بود در سالهاي پس از جنگ جهاني دوم در ژاپن پي ريزي شد. وي در تجديد حيات اقتصادي ژاپن كمك زيادي كرد تا آن كشور بصورت يك غول صنعتي و توليدي دردنيا مطرح گرديد.
2- دمينگ و ژاپن : اقدامات دمينگ در آغاز بر پايه فنون آماري كنترل كيفيت قرار داشت كنترل آماري با بازبيني فرآيندها وبهره گيري از داده هاي كنترل شده گسترده اي( شامل حدود بالا وپايين قابل پذيرش) براي يك فعاليت را مشخص مي كند. چنانچه فرايندي در چارچوب اين گستره قرار گيرد گفته مي شود كه فرآيند زير كنترل آماري است در غير اين صورت فرايند بيرون از كنترل بوده و بايد بهبود لازم در آن بوجود آيد تا يك فرايند قابل تكرار تلقي شود.
....


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود