دریافت: پاورپوینت اصول بازاريابي 15 اسلاید

مطالب دیگر:
🔗بررسی چالش ها و موانع بازاریابی در ورزش بانوان🔗بررسی تاریخچه کاکائو و تركيبات موجود در دانه هاي كاكائو🔗گزارش كارآموزي رشته برق در شركت توزيع برق استان اصفهان ، بخش بادرود🔗بررسی مديريت منابع انساني و مديريت در مزرعه🔗پروژه درس آزمايشگاه مدار منطقي، شناخت كاربردي Iptable🔗بررسی کاربرد معادلات دیفرانسیل در مکانیک🔗بررسی اهداف سياسي آمريكا در منطقه خليج فارس بعد از 11 سپتامبر🔗بررسی سيستم ارتباط انسان ماشين و سير تكاملي دست های مصنوعي، متن فاقد شکل می باشد🔗دانلودطرح توجيه فني و مالي و اقتصادي پرورش قـارچ خوراكـي با ظرفيت 50 تن در سال🔗دانلود گزارش كار‎آموزي در تعميرگاه مجاز هيوندا🔗بررسی شناخت علل و ريشه‌هاي اصلي بروز و رسوخ فساد و كج‌روي‌هاي اداري و چگونگي شيوع آن در سازما🔗دانلود گزارش كارآموزي در شركت ذوب فلزات زنديه🔗بررسى تأثير روابط و ارتباط هاى شخصى در اتاق هاى چت و گپ زنى بر گرايشهاى اينترنتى كاربران و ما🔗تحقیق پیرامون جبر بول و گيت هاي منطقي (Boolean alyebra)🔗گزارش كارآموزي در نمايندگي پارس خودرو🔗دانلود گزارش كارآموزي رشته برق در كارگاه سيم پيچي و نصب تابلو هاي برق🔗بررسي و مقايسه هوش هيجاني زنان و مردان كارمند همراه با نمونه موردی شهر قزوين🔗دانلود گزارش كارآموزي با موضوع منابع تغذيه و ساختار منبع تغذيه وعيب يابي آن در یک شركت کامپيوت🔗بررسی و مطالعه مباني و مفاهيم كفر در ديوان حافظ🔗گزارش كارآموزي در شركت قالبسازي فيكس🔗بررسی تاریخچه و معماری و بنای خانه لاری ها🔗دانلود پروپوزال آماده با موضوع بكارگيري مدل تعالي سازماني EFQM جهت ارتقا بهره وري🔗برسی نقوش بر روی ظروف سفالی (پیش از تاریخ تا اسلام )🔗دانلود گزارش کارآموزی در كارخانه ريخته گري مجتمع تراكتورسازي ايران🔗بررسی بازآرائي بهینه شبكه هاي توزيع به روش الگوريتم ژنتيك جهت کاهش تلفات
این فایل درباره ی پاورپوینت اصول بازاريابي 15 اسلاید می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

نام فایل : اصول بازاريابي 15 اسلاید


فرمت : .ppt


تعداد صفحه/اسلاید : 15


حجم : 80 کیلوبایت



فصل 12
كانال توزيع و
مديريت پشتيباني(Logistics)
اصول بازاريابي

كانالهاي توزيع
يك مجموعه از سازمانهاي وابسته به يكديگر)واسطه ها( درگير فرايند در دسترس ساختن يك محصول يا خدمت براي استفاده يا مصرف.

تصميمات كانال
نتيجه(اثر) ديگرتصميمات بازاريابي
در بر گيرنده الزامات بلند مدت
نقش واسطه ها
كارايي بيشتر در مفيد ساختن دسترسي به بازارهاي هدف

فراهم كردن واسطه ها
تماسها
تجربه ها
تخصص
متناسب با عمليات
تناسب موجودي و تقاضا
وظايف كانال
اطلاعات
....


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود